top of page

Zomaar een reactie !!

  • 21 dec 2015
  • 1 minuten om te lezen

Via onze website en facebook pagina ontvingen we heel veel geweldige reacties zo ook deze;

Gisteren kwamen we voor het eerst naar het Dickensfestijn. Wat een aangename verrassing! Ongelooflijk hoeveel moeite de deelnemers en de inwoners gedaan hadden om er iets moois van te maken. Zoveel zin voor detail en sfeer. Ook de kleinkinderen vonden het geweldig en ze willen het volgende jaar terugkomen. Vooral de Dickensstraat hadden ze bijzonder mooi gevonden. Ook de vioolspelende kinderen, de ganzen, de paarden, de schapen, de vele zanggroepen met mooie, niet-commerciële liederen, de hele Dickensachtige stoet... En -onverhoopt- géén toegang te betalen! Dat bedrag konden we lekker toevoegen aan ons budget voor de smoutebollen, Transsylvaans gebak, braadworsten, gerookte zalm, kibbelingen, palingbroodjes, koffie, frisdrank.... We hebben er allemaal van genoten. Het was lekker. Tot volgend jaar en proficiat voor deze échte kersthappening! Bedankt Drunen!!!

familie P........... Antwerpen

DANK JULLIE WEL !! Organisatie Dickensfestijn Drunen


 
 
 

1 opmerking


Het wordt duidelijk dat het argument goed onderbouwd is door verifieerbare feiten. Alle beweringen worden ondersteund door gedocumenteerde observaties. De website presenteert een diepere contextuele blik op het onderwerp. Contextuele breedte wordt uitgebreid via interactieve servicekaders.

online buitenlandse casino

Like
bottom of page